Mimo, że ciemne chmury otaczają tor Nuburgring od samego początku wyścigowego weekendu F1, póki co zespoły i kierowcy mogli cieszyć się suchą nawierzchnią toru. Pole position przed jutrzejszym wyścigiem o GP Niemiec, po zaciętej rywalizacji, padło łupem Marka Webbera.
Jak na ironię, mimo jazdy przed własną publicznością, to nie Sebastiana Vettel sięgnął po pole position. Idol lokalnej publiczności musiał się dzisiaj zadowolić dopiero trzecią lokatą.Między kierowców Red Bulla w końcówce sesji zdołał wskoczyć jeszcze Lewis Hamilton.
Mimo wyraźnie lepszej formy zespołu Ferrari, Fernando Alonso stracił do zwycięzcy dzisiejszych kwalifikacji prawie 0,4 sekundy, wyprzedzając swojego kolegą z ekipy, Felipe Massą.
Obok Brazylijczyka na starcie jutrzejszego wyścigu ustawi się Nico Rosberg, a z czwartej linii wystartują Jenson Button i dobrze spisujący się przez cały weekend Adrian Sutil.
Czołową dziesiątkę dzisiejszej sesji kwalifikacyjnej zamykali Witalij Pietrow oraz Michael Schumacher.
Pierwsze dwie części sesji kwalifikacyjnej przebiegły bez większych niespodzianek. Po Q1 z dalszej rywalizacji na torze oprócz najwolniejszych ekip odpadł Kamui Kobayashi, z kolei w Q2 z walką o pole position pożegnał się m.in. Nick Heidfeld.
23.07.2011 15:08
0
Brawo Hamilton !
23.07.2011 15:08
0
Jeeeeeeeeeeest! :D Pan Paluszek nie wytrzymał i start za Webberem! :D Nie pamiętam,żebym się tak cieszyła po kwalifikacjach oprócz Kanady tamtego roku...Oby w końcu się szczęście uśmiechnęło do Lewisa ;)
23.07.2011 15:08
0
Szkoda Hamiltona mogł wygrać ale Alonso troche bardziej zawiódł Vettel naraszczie z 2 lini
23.07.2011 15:08
0
Brawo Mark!!!
23.07.2011 15:10
0
Jest bład bo Wyszło na to że N.Heidfeld miał lepszy czas od M.Schumacher a jest za nim!
23.07.2011 15:10
0
Ja pitole, żeby aż tak się cieszyć z zajęcia 3 miejsca przez Vettela to juz jest jakaś choroba. Brawo Mark, niesamowite tempo ale będzie miał ciężko wygrać tym bardziej z jego startami ale i tak trzymam kciuki.
23.07.2011 15:10
0
No wreszcie ciekawe kwale. Bravo HAM, wycisnal z bolidu 110%. Agniesia dla ludzi twojego pokroju to ja tez mam paluszka... nie wskazujacego.
23.07.2011 15:11
0
ehh Nie wiem co się stało z Fernando coś mu nie szło,ale jutro będzie dobrze.Forza Ferrar Forza Alonso!!!
23.07.2011 15:11
0
5. Najpierw zapoznaj się z zasadami kwalifikacji
23.07.2011 15:11
0
Alonso zepsuł początek okrążenia wyjeżdżając trochę zbyt szeroko. Moim zdaniem 3 miejsce było w zasięgu ręki. Ale tempo wyścigowe Ferrari to zupełnie inna sprawa, a to w niedziele rozdaje się punkty. Forza Ferrari!
23.07.2011 15:12
0
No Mark, do 3 razy sztuka! Czuje ten tor, widać, że świetnie sobie tu radzi. Vettel i Alonso pewnie zawiedzeni, a Hamilton pewnie coś odwali i dojedzie na dalszej pozycji. Taka moja opinia
23.07.2011 15:13
0
przeciętny kierowca jakim jestMark W. kiedy nic mu nie popsuć leje Vettela jak chce...
23.07.2011 15:13
0
7.Mountdegrejt-nie wiem z jakiej okazji,ale spoko.Ja dla Ciebie nie mam nawet tego ;)
23.07.2011 15:13
0
Hamilton fuksiarz nie lubię tego gościa chamsko jeździ jest chamski i wygląda za przeproszeniem jak "Panienka"
23.07.2011 15:14
0
10 M.Schumacher Mercedes 1:32.482 11 N.Heidfeld Renault 1:32.215 co to ma być jakiś bład ;D
23.07.2011 15:14
0
Hmmmmmm... prorokuję, że Webber zawali przez 'PRZYPADEK' start, albo w pitstopie problemy z nakrętką.... a ogólnie kwalifikacje ciekawe ;-) liczyłem na P1 Hamiltona.
23.07.2011 15:16
0
15. To nie jest żaden błąd. To przecież normalne, Schumi zrobił czas lepszy w Q2 niż Q3.
23.07.2011 15:17
0
14. Też tego gościa nie trawie. 15. Zapoznaj się z zasadami kwalifikacji.
23.07.2011 15:17
0
5. biniu221 - żenujący ten Twoj "fachowy" komentarz. Fajnie realizator pokazal wywiad z NH ktory odpadł po Q2 a później pokazano polską flagę z napisem KUBICA :)
23.07.2011 15:17
0
AlonsoPL Taki kozak to pokaz jak ty wygladasz ;D
23.07.2011 15:17
0
Dla odmiany Sebuś dzisiaj tylko trzeci ;) Mark niespodziawanie (wg mnie) na PP. Na ile się ta pozycja zda przekonamy się jutro. Pewnie Australijczyk tradycyjnie utnie sobie drzemkę podczas startu i przepuści rywali. Hamilton b. wysoko. Alonso trochę poniżej oczekiwań. Myślałam, że będzie się szarpał z Vettelem o PP. Niska temperatura tradycyjnie czerwonym nie sprzyja. Mercedesy nieco poniżej moich oczekiwań. Bardzo niespokojny i niestabilny jest bolid Schumiego. Liczę na ciekawy wyścig i na żyzny deszcz :)
23.07.2011 15:18
0
Hamilton mistrzu ;D
23.07.2011 15:19
0
1) nigdzie nie ma błędu- zaznajomcie się z zasadami kwalifikacji 2) chce się ktoś założyć że Webber jak zawsze puści na starcie Vettela a potem będzie wszystkich blokował? Chociaż może się zdenerwował na zespół po Silverstone i teraz trochę powalczy:)
23.07.2011 15:19
0
Brawo Mark i pozytywne zaskoczenie ze strony Lewisa. Wreszcie te różnice czasowe czołówki są małe. Jutro szykuje się świetny wyścig i czekam z niecierpliwością. Jeszcze jak do tego dojdą opady to będzie show.
23.07.2011 15:21
0
"Webber dostał zgodę na walkę z Vettelem". Ale równość w tym podłym teamie.... Niedługo Mark będzie potrzebował zgody Palucha, aby mu opony zmienili podczas wyścigu. Oby Vettel jutro spadł jak najdalej.....
23.07.2011 15:21
0
Mimo wszystko uważam, że w latach 2008 i 2009 stawka była bardziej wyrównana niż np rok temu czy teraz.
23.07.2011 15:22
0
11. Nie zapominaj ze VET jest za Ham a Ham wyprzedzi Web na starcie , wiec tylko Vet i Alo może narozrabiać na starcie. W sumie super układ do ciekawego początku wyścigu.
23.07.2011 15:23
0
20. lukaas67 wpadnij na moją dzielnie to pokaże jak będziesz Ty wyglądał kozaku
23.07.2011 15:24
0
Zna ktoś prognozę pogody na wyścig? Kempa007 zamieszczałbyś prognozę żeby nie szukać jej sobie:)
23.07.2011 15:24
0
27. Wiesz, pomyślałem o tym, że Webber straci P1 na samym starcie, ale uważam, że potem odzyska straconą pozycję. A Vettel? Jak dobrze wystartuje to też włoży w to swoje 3 grosze. Zobaczymy jutro :)
23.07.2011 15:25
0
@21Marti - przód Schumiemu ucieka regularnie. Nie może sobie poradzić z podsterownością niezależnie od tego, czy pojawia się na wejściu, w apeksie czy na wyjściu. Zupełnie nie jego bajka i chyba w końcu polegnie właśnie z tego powodu. Co do reszty, bardzo miło ze str. Lewisa, że ma 2 poz. Świetny początek przed mam nadzieje zwycięskim wyścigiem, bo jak mniemam, Mark coś zawali.
23.07.2011 15:26
0
1 Hamilton 2 Alonso 3 Vetel 4 Mark sory ale nie stawiam na ciebie myślę że możesz mieć kiepski start.
23.07.2011 15:27
0
BINIU 221 zapoznaj się z regułami Q1 ,Q2 i Q3 Weber dostał zielone światło bo pan paluszek ma już majstra w kieszeni Oby udało mu się wystartować, a Alonso życzę by pokazał tył swego bolidu S. V. oraz L.H.
23.07.2011 15:28
0
23. To równie dobrze puści i Ham , który jest przed Vet.
23.07.2011 15:28
0
23. Na stracie nie puści. Jeśli już to później. Jutro Webber dobrze wystartuje.
23.07.2011 15:32
0
brawo Webber może wreszcie ochronka vettelowi sie skończy
23.07.2011 15:35
0
Generalnie dobrze by bylo zeby cala czolowka dojechala do mety po takim ustawieniu na starcie :)
23.07.2011 15:35
0
Zdecydowanie najlepsze kwalifikacje w tym roku i nie dlatego że Vettel przegrał, ale dlatego, że była walka do końca o PP nie tylko pomiędzy kierowcami RedBulla. Zawiodłem się Mercedesem zwłaszcza Schumacherem nie pierwszy raz w tym sezonie zresztą. Lotus Renault w sumie patrząc na ostatnie występy to niezłe kwalifikacje tym bardziej, że po treningach zapowiadała się katastrofa. Maldonado znowu szybszy od dinozaura Barichello.
23.07.2011 15:37
0
Borowczyk i jego "łabędzi śpiew"... bezcenne. A swoją drogą - komentatorzy w Polsacie czasem robią wrażenie naćpanych, albo nieźle zamotanych. Pomyłki w identyfikowaniu kierowców są notoryczne, ale zrozumiałe. Ale jak można mówić, że Alonso czy Vettel czy ktokolwiek inny nie wytrzymał presji i 'coś się dzieje' kiedy różnica czasu wynosi kilkadziesiąt tysięcznych? Przecież to już jest kwestia centymetrów i w żadnym wypadku nie świadczy o słabości kierowcy jeśli jego konkurent ma podobny poziom. Zwłaszcza w kwalifikacjach gdzie jest często tylko jedno pomiarowe okrążenie. Od paru wyścigów to obserwuję. Dzisiaj też - co prawda Vettel zajął trzecie miejsce, ale ma stratę ledwo mierzalną i cały czas było dobrze, a jednak komentarze są takie jakby forma Vettela spadła dramatycznie. To co najmniej kretyńskie wnioski.
23.07.2011 15:45
0
najlepszy był Zientarski w studio na pożegnanie - "jak chcecie zobaczyć co się stanie z vettelem jutro... to zobaczycie jutro"
23.07.2011 15:47
0
Jutro mam być aż 6 stopni więcej niż dzisiaj więć o tempo wyścigowe Ferrari i Alonso się nie boje :) Oby łyknąl na starcie palucha. Do boju ALO i Ferrari !!
23.07.2011 15:47
0
Nie wiem jak ułoży się wyścig ale chciałbym chociaż raz zobaczyć jak Webber nie przegrywa startu,liczę też na tempo wyścigowe Ferrai,które pozwoli Alonso stanć na pudle.Vettel mimo wszystko jest nadal kandydatem do zwycięstwa,trudno przewidzieć możliwości kierowców Mc Larena podczas wyścigu.Tak więc jutro wszystko zależy od pogody.
23.07.2011 15:51
0
28. Alonso Pl Nie musisz się tak denerwować i spinać do innych. Piszesz głupoty typu, że Hamilton jest farciarzem, to dostajesz na takim samym poziomie odpowiedzi. Jeśli chodzi o kwalifikacje to miło wreszcie zobaczyć renault w 10, choć z drugiej strony żaden to wyczyn dysponując takim bolidem.
23.07.2011 15:55
0
fajne kwalifikacje i bardzo ciekawy układ na starcie, Paluch za WEB, więc jeżeli Mark, przyśnie na starcie (czego mu nie życzę), to Alonso ma szansę łyknąć Palucha, a jak pokazały wyścigi, najmłodszy z mistrzów jeżeli musi jechać za kimś, albo jest mocno naciskany nie wytrzymuje presji, tak wiec może być bardzo ciekawie, liczę na to, że wyścig zakończy się tak. HAM, ALO WEB, potem każdy inny, a VET ... VET nie wytrzyma presji i skończy wyścig wcześniej, oby tylko przy okazji nie zabrał któregoś z rywali na zieloną trawkę, bo to potrafi doskonale: przykład Roberta, Marka i paru innych
23.07.2011 15:57
0
Ciekawe kwalifikacje. Poraża radość Webbera i zespołu po zdobyciu PP przez Australijczyka. Taka czysta, krótka rozmowa:) Co do Hamiltona, świetny występ, którym wyszarpnął to drugie miejsce Vettelowi. Zaraz potem dwa Ferrari, które utrzymuje tempo. W nich oraz w Hamiltonie widzę główne zagrożenie dla kierowców Red Bulla. Swoją drogą nieźle wygląda ten strój Hamiltona ozdobiony płomieniami. No i gratulacje na koniec dla Sutila, który moim zdaniem pojechał rewelacyjnie.
23.07.2011 15:58
0
Po przeczytaniu niektórych komantarzy widzę, ze dzielę pasję z niezłymi draniami z ulicy:). Mnie za to cieszy to, ze Ricciardo już prawie nie traci do Liuzziego, co może świadczyć o tym, że to jednak nie jest tak zły kierowca, jak można było wywnioskować po Silverstone:).
23.07.2011 16:03
0
@28.AlonsoPL Coś Ci się pomerdało. Tutaj raczej nie spotykają się kibole od piłki kopanej! @6.jart188 Nie jestem fanem VET ale Twoja reakcja na, zasłużony< sukces WEB, też nieco pachnie chorobą. Czyżby czyjaś radość Cię denerwowała. Tylko Twoja jest słuszna? @7.Montdegreit Tamtego paluszka co to go chcesz pokazać lasce zapewne już dawno nie masz bo człowiek Twego pokroju może być tylko drwalem a u nich z palcami krucho :-) To już drugi wyścig gdy WEB ma równorzędnego bolida z VET. Jutro zapewne znów te paskudne sprzęgło mu się zatnie :-) A Renia od najlepszych dostaje już ponad 2 s.
23.07.2011 16:06
0
Brawo dla Webbera ! Liczę na udany występ Ferrari, Vettel chyba nie wytrzymuje presji jaka na nim ciąży, a i dobrze bo przynajmniej jest ciekawie ! 16. masmisbl nie martw się Horner na pewno coś wymyśli ;)
23.07.2011 16:22
0
@42. Kazik: Webber wystartowałby dobrze, gdyby Palec był przed nim. A tak znowu pewnie sprzęgło zawiedzie na starcie.....
23.07.2011 16:26
0
może to koniec dominaci Vetela
23.07.2011 17:01
0
WAŻNE Czy wie ktoś, gdzie można zobaczyć wyścig w Warszawie w okolicach dworca centralnego? Proszę o odpowiedź
23.07.2011 17:18
0
Żadna przerwa w dominacji Vettela. Jeżeli nic się "nie stanie" na starcie, nie będzie kolizji w 1 zakręcie, to wszystko jest możliwe:) Wydaje się, ze Webber w tym momencie jest bardziej skoncentrowany niż Vettel. Nie martwi się (obaj zresztą) o szybkość bolidu - umysł jest zajęty innymi problemami. Grupa pościgowa prowadzona przez Hamiltona, który przedzielił(?) pilotów RBR, ma na głowie właśnie te inne problemy. Walka z własnym bolidem jest znacznie trudniejsza od walki koło w koło z innym kierowcą przy zbliżonym tempie bolidów. Button nie doszedł do siebie po poprzednim GP czy ma nieco inne ustawienia bolidu? Strata dość duża. Wygląda na to, że Lewis miał cały czas wiatr w plecy. W sumie dodało to nieco kolorytu i spowoduje zawołanie podczas zamykania drzwi azylu - ... dla n i k o g o mnie nie ma !...
23.07.2011 17:21
0
AlonsoPL "Wpadnij na moja dzielnie" Co to kur** jest? Swoja dzielnia straszysz? Sam nie umiesz swoich spraw zalatwiac? P.S. Twojej mordy to nic nie pobije ;D
23.07.2011 17:26
0
Bardzo dobre kwalifikacje. Moim jak i niektórych kolegów wyżej zdaniem, "najlepsze" w sezonie. VET po raz pierwszy w tym sezonie wystartuje z 2 linii :) Co do samego jutrzejszego wyścigu. Potwierdziła się moja "teoria" jak i wielu innych a brzmi następująco. Gdy VET zapewni sobie przewagę, by "wygrać" (bo nic nie jest jeszcze pewne) WDC, Webber zaczyna NAGLE dobrze jeździć, co w RBR tłumaczyli problemami z dogrzaniem opon. Co do samego startu. Myślę, że tym razem WEB dobrze wystartuje, bo tak pewnie powie mu zespół, a dlaczego? Alonso i Hamilton nie odjadą daleko, bo ich Mark będzie blokował. Obstawiam, że VET przegra start z Alonso a Hamilton wyjdzie przed Webbera a w późniejszym etapie, o zwycięstwo zawalczą HAM i ALO. Co do mojego traktowania sytuacji w RBR. Nie wierzę i nigdy nie uwierzę, że WEB nagle przez zimę zapomniał jak się jeździ i startuje. No i na koniec zdanie dnia, które mówi samo za siebie w kwestii traktowania obu kierowców w Red Bull Racing:"Webber dostał wolną rękę do walki z Vettelem". Nie jestem spiskowcem ale po prostu ta sytuacja jest jawna, że śmiem twierdzić jak powyżej ;)
23.07.2011 17:30
0
a ja dzisiaj pochwalę Sutila. Ładnie pojechał. Forece India wypada lepiej niż Renia.
23.07.2011 18:02
0
lukaas67 szkoda mi z tobą gadać:p mam swoje sprawy do załatwienia a nie użeranie się z 12latkiem robiącym w majteczki kupkę
23.07.2011 18:33
0
ta strona schodzi na psy - nie ma tutaj moderatora ? Kwalifikacje bardzo ciekawe - do ostatniej minuty. Od 2001 roku kibicuję Alonso i dzisiaj nie mogę powiedzieć, że się zawiodłem gdyż strata była znikoma. Nie będę obstawiał czy ten wyprzedzi tego na starcie bo nikt tego przewidzieć nie może, ale nie ukrywam, że liczę na ALO ;)
23.07.2011 18:44
0
Atam, strona jak strona, skoro sa emocje to jest okej. Odkad kubica nie jezdzi to corazm niej tu takich bylo, nudy jak cholera, w koncu jednak cos sie dzieje :) Wiec nie ma co marudzic. Forza Ferrari! Fernando jutro po zwyciestwo jesli tylko Webber z Hamiltonem zamkna Vettelowi drzwi to na starcie Fernando moze sie przebic juz na P1. Ach, piekne wizje w mej glowie sie rozsiewaja.
23.07.2011 19:31
0
RB mocne jak zawsze natomiast Sebastianek slabszy niz myslalem.Pewnie rodzice,znajomi te sprawy...Stary da mu klapsa lub kilka razy pasem i ogarnie sie.
23.07.2011 19:39
0
AlonsoPL To ciekawe, ale wedlug mnie 12 latek kupy w majteczki nie robi, chyba ze w twoim przypadku jest inaczej...
23.07.2011 19:45
0
P.S. Nie wyzywaj bezpodstawnie kierowców. Ja również mógłbym powiedzieć ze Alonso to ciota itd..., no i co? fajnie by bylo?
23.07.2011 20:17
0
Jakoś mam takie nieodparte przeczucie, iż Mark, mimo zgody zespołu na walkę z Sebastianem - start jednak przegra i stanie się buforem nie do przejścia dla Lewisa i Fernando. Zbyt duże zagrożenie ze strony McLarena i Ferrari, by Red Bull to zignorował. Niemniej jednak liczę na eksplozję Hamiltona i Alonso. Pqzdrówka @Marti i @Kazik
23.07.2011 20:35
0
Vetela spowolnili żeby wyścig był ciekawszy, jutro na 90% wygra, chodzi o walke i większe zainteresowanie , oglądalność, przecież wyścig jest w Niemczech, nie ma szans żeby odpuścili, Vettel i PP już się znudziło nawet Niemcom.
23.07.2011 20:36
0
@Ataru - Kubica nie jeździ to i mniej rewolucyjnych intelektualnie komentarzy i komentatorów na ponadprzeciętnym poziomie. Niestety, jak spojrzeć na proporcje, to pozostały takie same. Wciąż jestem pod wrażeniem już nie ilości ale niezmiennie jakości merytorycznej wpisów choćby pod tym wątkiem - oto jak sama umiejętność pisania predestynowała do komentowania a samo komentowanie czyniło komentującego komentatorem. Nie ważne co, ważne że w ogóle.....się napisze. Tak a pro po to Ty, kolego jesteś fanem Fanki, czy mi się tak ubzdurało...? Pozdr!
23.07.2011 21:23
0
Obojetnie kto wygra byle nie był to niemiec...
23.07.2011 21:26
0
64. beltzaboob, ja wiem, czy fanem? Raczej wielbicielem ;-) A poziom jak poziom, jesli spojrzysz wszedzie do konkurencji to zobaczysz, ze tu i tak jest sporo, sporo lepiej pod tym wzgledem. Nawet jak nie zawsze sa to retoryczne popisy i nie zawsze jest pelna kultura (sam tez przykladem nie swiece w koncu), natomiast nie pisza tu jednak idioci, nawet jesli pisza same przerywniki - maja czesto cos do powiedzenia. Jesli chcesz sie obrazac na rzeczywistosc - nie jest to dobry pomysl, kolego. Nie wszyscy musimy sie lubic i cenic, ale koegzystowac sie wszyscy staramy tak czy inaczej. I dobrze.
23.07.2011 22:01
0
Mam małą uwagę do autora strony. Czy taka informacja jak pole position dla Kuby Giermaziaka w Porsche Cup nie powinna się tutaj pojawić? Ten chłopak to nasza największa nadzieja na zastąpienie lub dołączenie do Roberta. Wyścigi Porsche Cup najczęściej odbywają się jako "rozgrzewka" przed wyścigami F1. Jutro start o 11.45.
23.07.2011 22:13
0
W sumie to mógłby i o tragedii w Norwegii napisać, tyleże nazwa strony obliguje raczej do pisania o F 1...
23.07.2011 23:12
0
Od kiedy Porsche Super Cup to rozgrzewka przed F1? Wiekszej glupoty dawno nie przeczytalem...
23.07.2011 23:14
0
66. Ataru ... na bezrybiu i rak ryba... lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu... - i.t.d. sam widzisz, że wiele jest Światów w realnym Życiu. Boob ma rację, Ty też masz rację. Jednak nie każdy ma właściwości grabi i potrafi tymi grabiami dobre od złego oczyścić na jedną lub na drugą kupkę. Kwestia podstawowa - która kupka jest większa i bardziej widoczna... Cechą pozytywną w rozróżnianiu urody kupek jest umiejętność blokowania brzydoty blisko związanej z niewiedzą, bardzo często widoczną pępowiną łączącą z udawaną głupotą. W tym momencie nie próbuj wiązać sznurka w jakiś węzeł, który wydaje ci się, że jesteś w satnie związać:) To nie to o czym myślisz... Każdy portal ma swoje plusy i minusy. Na tym portalu, poprzez swoje literki, poznałem kilkanaście "uroczych kupek" płci obojga:) Ale to są moje prywatne odczucia. Odczucia "młodego" stażem na tej stronce. Pozdrawiam.
23.07.2011 23:16
0
Rozgrzewka dla kibiców czekających na wyścig F1 inteligencie z kraju kwitnącej wiśni.
24.07.2011 00:28
0
Webber ma jakieś przebłyski nareszcie a Hamilton przeszedł samego siebie.
24.07.2011 01:44
0
71. Antulio Oj tam, daj spokój. Faktycznie Giermaziak nawet nie źle sobie radzi, ale faktycznie jest to serwis poświęcony PRZEDEWSZYSTKIM F1 (nie ze względu na Kubice czy innego Polaka). Dziel PASJĘ :) - F1.
24.07.2011 09:51
0
Obstawiam że Vettel i Alonso mają ustawienia pod deszcz. Czyli będzie całkiem ciekawie !!!!
24.07.2011 10:09
0
Widać, że Ferrari mocno się poprawiło. Ciekawi mnie druga pozycja Hamiltona, na treningach cieniutko a teraz tak wysoko.
24.07.2011 10:09
0
Porsche Cup to seria towarzyszaca F1 i mysle ze mozna by bylo nadmienic o wyczynie Giermaziaka.kiedys pisano tutaj o Baszu,a On jezdzi w kartingach,wiec to tez raczej nie F1.jezeli tlumaczycie to tym ze Karol ma szanse na start w "królowej",to dlaczego nie ma mlody i utalentowany Kuba.
24.07.2011 10:23
0
Nie liczcie chłopaki na to że coś napiszą o Kubie (Polaku), co innego jak np. Vetel pojedzie w wyścigu mistrzów(czy jak to tam się nazywa),to zaraz o tym naskrobią.
24.07.2011 10:26
0
lukaas67 dobra ziomek sorka za tamto tak kłótnia nie ma najmniejszego sensu:)
24.07.2011 10:33
0
Lubię Marka , ale jak zwykle dzisiaj znowu spieprzy start , a że za nim stoi Vet , to go przyblokuje i wtedy Ham i Alo mają szanse trochę namieszać.
24.07.2011 10:40
0
Wrescie ciekawy start. Nie zdziwie sie jak Vettel straci pozycje i sie rozwali w wyscigu. A to jest wielce pradopodobne. Nie zdziwie sie równiez jak Mark W. dostanie team orders przed wyscigiem. To tez jest mozliwe. Mozemy sobie mowic ze Webber sie nie daje. Ale pracodawca to pracodaca, a na jego miejsce jest mnustwo swietnych kierowców.
24.07.2011 10:41
0
Przynajmniej WEB nie musi teraz psuć startu by puścić paluszka, więc coś podejrzewam że nagle "magicznie" przypomni sobie jak się startuje.
24.07.2011 11:00
0
Witam wszystkich! Panowie Wy sobie tak marzycie jaki bedzie start i Ja tez bym chcial widzic prawdziwy start. Lecz niestety tutaj leje od rana jak z cebra! Jest 90% pewne, ze start bedzie za SC...
24.07.2011 11:01
0
@81. TomPo i inni Ogarnijcie się. Webber startował zawsze (z małym wyjątkiem) za Vettelem, więc jaki sens miałoby psucie psucie przez RBR mu wyścigów.????? Litości, pomyślcie czasem.
24.07.2011 11:07
0
82. miki26 Jesteś stamtąd? :) Może FIA się opamięta i puści w deszczu ale jak dla mnie szanse są bardzo małe... A szkoda.. Poza tym zobaczymy jak będzie wyglądał start Porsche Supercup. Trzymajmy kciuki za Giermaziaka :)
24.07.2011 11:15
0
czy "leje jak z cebra" to ja nie wiem, podczas wyścigu GP3 widziałem, że padało, acz straszną ulewą bym tego nie nazywał ;-) swoją drogą tam to dopiero jest wyrównana stawka, to był 10. wyścig sezonu, i 10 zawodników ma w tym sezonie po jednym zwycięstwie. chciałoby się tak w F1.
24.07.2011 11:16
0
A Kuba Giermaziak ma Pole position w Porsche Supercup
24.07.2011 11:29
0
Nie powinno być tak, że spada trochę deszczu i od razu start za samochodem bezpieczeństwa. Co to za ściganie się bez startu?
24.07.2011 11:38
0
87. Jahar Masz rację, start jest jednym z ciekawszych momentów wyścigu, szczególnie jak obfituje w różnej maści wydarzenia. Co do startów w deszczu obawiam się, że FIA robi tak dlatego, żeby ktoś przypadkiem w kogoś nie wjechał na dohamowaniu. Jest bardziej ślisko niż na suchym oraz na torze mamy wtedy dużo tłok. Tak czy siak parę stłuczek by nie zaszkodziło, poza tym, że bolidy są tak bardzo bezpiecznymi autami, że nic się nie stanie.
24.07.2011 11:40
0
88. cd Sorki, za post pod postem ale chciałbym coś wyjaśnić/dopowiedzieć. "Tak czy siak parę stłuczek by nie zaszkodziło..." Chodziło mi o to, że stłuczki dodają emocji do wyścigu a nie, żeby igrać ze zdrowiem kierowców.
24.07.2011 12:00
0
dobra wiadomość.Na torze pada. Będzie mokry wyścig.
24.07.2011 12:27
0
Trzeba mieć nadzieje że puszczą normalny start , bo jak znowu ma być za SC to lepej żeby przełożyli wyścig.. po co kolejna procesja.
24.07.2011 12:33
0
79. zibi55 Nie przyblokuje:)) Pozdrówka
24.07.2011 13:07
0
31. beltzaboob Dobrze wiem i widzę, że Cesarz musi regularnie korygować, że bolid nie jest skrojony na miarę jego potrzeb, czyt. nie jest nadsterowny ;)). Dlatego raz się musi bardziej naszarpać, raz mniej ;) pozdrówka :) 62. zenobi29 Aaaaa witam :) Który wg Ciebie bardziej dzisiaj eksploduje, Alonso czy Hamilton? :) Od-pozdrawiam! :)
24.07.2011 13:19
0
85.oso No to sie ciesz, ze przestaje bo lalo cale noc... W calych Niemczech ostatnio pogoda jest do dupy...
24.07.2011 13:21
0
94. miki26 Skoro u nas często leje, to czemu u was ma być lepiej? :)
24.07.2011 13:24
0
Kur... co za lato... No nie? :(
24.07.2011 13:24
0
No tak.
24.07.2011 13:26
0
93. Marti- OBAJ
24.07.2011 13:37
0
Obłożyłem się bursztynem i czekam! Może niezbyt powściągliwie......Jednak czekam;))))
24.07.2011 13:38
0
98. zenobi29 No dobrze, ale który z nich eksploduje na podium jako zwycięzca? :)
24.07.2011 13:52
0
Jak pogada nad torem? Popadało/ pada?
24.07.2011 13:55
0
pada lekki deszczyk
24.07.2011 13:56
0
Większe na starcie ma szanse Hamilton ale Alonso ma lepsze tempo wyścigowe. Wobec tego sprawa jest otwarta:)) A może Webber strzeli focha?! Chociaż bardziej prawdopodobnym jest , że zajmie się blokowaniem Hamiltona.
24.07.2011 14:21
0
OOOO My God! Co zrobił Hei to woła o pomstę do nieba! Co on robi w F1?
24.07.2011 14:22
0
WOW ale to jest wyścig!!
24.07.2011 14:23
0
"Talent" Vettela został obnażony ;-)) Mistrz który jadąc jako pierwszy nie popełnia błędów ;-))
24.07.2011 14:23
0
ALE SIĘ DZIEJE !!!!!!!!!!!!!
24.07.2011 14:24
0
106. dziarmol@biss - trafne stwierdzenie :-)))
24.07.2011 14:26
0
Błąd Vettela klasy Pietrova, czyli dupa a nie mistrz i talent
24.07.2011 14:27
0
@ 109. R90 ameryki nie odkryłeś :P ja od dawna mówię, że Vettel porównując go do czołówki F1 to on nie potrafi jeździć :P
24.07.2011 14:43
0
Webber jest szybszy o 0,5 sek w drugim sektorze od ALO i HAMa. Szybki skubaniec.
24.07.2011 14:49
0
stwierdzili, że Vettel nie ma szans podgonić Webbera, to wyłączyli mu blokady i pozwolili jechać jak szybko potrafi, byle by RBR był n1. to oczywiście taki żart, ale kto wie, może mają jakiś guziczek do blokowania prędkości Webbera by nie zagrażał dla fety :P
24.07.2011 14:57
0
Co za wyścig - wspaniały !! ! !
24.07.2011 15:02
0
tylko dobry, nie jest nudny ale do wspaniałego to mu lat świetlnych brak. do kanady się nie umywa ;] ale widzieć jak feta jedzie za Massą i nie może go podgonić to zacny widok ;]
24.07.2011 15:27
0
106-Dziarmol-też tak myślę :) Wyścig wspaniały :)
24.07.2011 15:43
0
Serduszko biło dla Alonso.. ;-)) Szkoda trochę, następnym razem będzie lepiej. Brawo Lewis ;-))
24.07.2011 15:48
0
116. dziarmol@biss - Siemka Dziarmol. Pierwsza trójka bryknęła tak, jak typnąłem;)) Trochę spieprzyli mechanicy Ferrari z Massą, bo go miałem na czwórce- pozdrówka
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się